Nu fungerar allt som det ska .

Nu har jag formaterat om datorn ,
allt fungerar som vanligt tack & lov.
Nu återstår det bara att fixa lite grejer så är allt perfekt.
Hungrig som ett djur är jag också , lyckats äta ett äpple som fått vara kvar,
inte mycket till hjälp , senast jag åt som fick vara kvar var igår vid 18 tiden.
Blä säger jag bara.
ETT APOTEK har en burk legrigan comp i hela förbannade Helsingborg,
är det vettigt ? Tyvärr stänger dom redan 18.00 vilket gör det kört för idag?
Sen att de har telefon tid hos bm-mottagningen gör det ju roligare,
så jag kan inte få tag på läkaren om något annat sålänge heller.
Trodde det kanske skulle gå att härda ut detta utan tabletter men fel hade jag ,
det är fullständigt omöjligt,  jag kan inte resa mig utan att behöva springa på toaletten.
Ska fixa något som jag kan äta, spyr jag så spyr jag , då har jag fått vara mätt i några sekunder iallfall ;)
När posten kom idag kom även paketet från Gula Rehab.
Så nu har jag foglossningsbälte & massagegrejerna , härligt värre.
Men kan väl inte säga att bältet hjälpt något men jag låter det sitta på
ifall ifall.
Blev glatt överraskad av dom röda rullarna, trodde dom skulle vara små men dom var
rätt stora ändå & gick att använda till andra ställen än fötterna också :)
Idag ska jag inte göra något annat än hålla mig stilla ,
har ju inte mycket valmöjlighet egentligen , men får låtsas som det ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?