Pyttipanna för ett helt kompani.

Yes , just nu fixar jag maten , som rubriken lyder gör jag pyttipanna.
Snabbt , lätt & gott.
Dock gör jag nog för ett helt kompani, men sen när  man väl ska äta
så räcker det ingenstans , men kan bero på att min käraste kan äta för 5 pers också.
Men nu var jag ju smart nog att ta extra mycket så det blir någon matlåda !
Har städat lite efter en stunds vila , äckligt flitig man kan vara idag trots värken.
Får panik när det ska komma folk & det ser halvdant ut , det äter upp mig
under tiden folket är här då , haha .
Men vad hjälper det , kan se ut som tusan här ändå :P
Nu blir det iallfall vänta in Daniel , käka , sen kommer väl besöket när det passar:)
Oh, nu kommer älsk .
DAGS FÖR MAT haha.









Postat av: Marie

Ja då var det ju inte mer än rätt att du fick bestämma :) Vi ville båda veta vid rutin-ul, men bara om de var nästan 100% säkra och då valde de att inget säga. De flesta tror dock att vi ska få en flicka, själv tror jag ingenting. Har ingen känsla alls faktiskt. Tråkigt. Nåja, förhoppningsvis får vi veta nästa vecka :)

2008-07-09 @ 10:30:20
URL: http://rudies.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?