Sådär , nu blir det lite...

Får väl skriva lite ändå .
Helgen har jag ju skrivit lite om & den har varit underbar,
förutom foglossningen som ställer till det så förbannat.
Men som tur är har man världens finaste sambo som masserar som en tok
dagligen så det lättar lite vissa stunder.
Idag lämnade vi Linn vid 3 tiden, åkte förbi PANG som vi undrat länge
varit för affär , blev lite små plock köpt , sen hade vi tvätt tid ,eller har nu .
Johan kom förbi en sväng han också , trevligt det !
Sen gick vi upp till svärmor & tjöta lite .
Ska ha Bella sen i natt också ,sen imorgon bitti går vi upp med hundarna där
innan vi åker så är det fixat.
Sina har det jobbigt i värmen , så varför släpa med henne till stranden utan skugga
& eftersom hon inte är så pigg på bad så blir det ännu jobbigare för henne.
Så jag får en hundfri dag med morsan & syskonen .
Ska nog ta mig ett dopp om det inte är för kallt vill säga,
men troligen kommer jag skita i vilket för jag får värmeslag haha.
Kan även berätta att vi har femhundra miljoner flugor härinne eftersom
det står öppet överallt , HATAR dom , igår gick jag på mördarjakt innan vi skulle sova,
smällde nog 10 st inne i sovrummet bara.
Man blir rent knäpp av dom .
Nu kom älsk hem med glass,cola & skvallerblaska ;)
Har väl inte mycket mer att skriva, helt slut i kroppen & huvudet är avstängt av värmen haha.

Jo förresten , gick in i v. 26 igår :D



Han med gluggen , HELL , sen en enbart med honom :)








Postat av: LAJSA.NET

Jag vill flytta! Jag ska fan hitta en lägenhet imorgon!! Hur gick det med fyran i L-A?

2008-07-27 @ 20:46:10
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?