Sista för ikväll .

Jag har legat i sängen & tittat på tv, halv slumrat emellan åt men så
har Sina fått en ryck & börjat skälla för balkongen var öppen .
Tagit mig ett snabb bad precis för magen gör förbannat ont , hjälpte lite faktiskt.
Nu ska jag strax gå & lägga mig annars orkar jag inte upp imorgon bitti.
Får väl se om det blir så mycket sömn ändå , jag har tankarna någon helt annanstans &
flyger upp när telefonen ringer, väntar bara på att mamma ska ringa & säga att det har skett .
Fan , sitta & vänta på ett sådan besked är aldrig kul , men vad ska man göra?

Nej nu ska jag & Sina hoppa i loppelådan !


Hörs i morgon !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?