Städdag & lite annat...



Idag ska jag städa här hemma, storstäda om man ska vara petig.
Måste få utlopp för energin + att det behövs !
Skiter i om jag ska gråta av smärta , här ska skina när jag är klar.
Sen ska jag upp till svärmor & hjälpa henne med lite grejer.
Ska väl snart sätta igång med "operation rent hem"
Dricka mitt kaffe först sen jävlar ska jag ligga i haha.
Ladda in lite bra låtar på MP3:n , eftersom vi har en stereo med
usb uttag så man får ju använda mp3an till något iallfall.
Hittade några gamla godingar på den också ,
musik är det inte gott om efter omformateringen tyvärr,
så det blir ju fylla på förrådet igen ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?