Vilken dag säger jag bara.

Herrejävlagud , denna dagen har varit hemsk på jobbet.
Kan ju inte gå in på vad som hänt , går ju under sekretessen.
Men kan ju berätta om vårt maraton ,
vi fick upp brand & rums nr på våra larm ,
vilket innebär att vi ska skynda oss dit ,
vi sprang från ena sidan av byggnaden till den andra,
upp på 4 våningen , vi sprang alltså i TRAPPOR.
När vi väl är där uppe står det två killar & små skrattar ,
NEJ DÅ TESTADE DOM BARA !
Kan dom inte klämma ur sig det till personalen INNAN dom börjar
provköra larmen?
Det är ett nytt larmsystem så dom skulle installera om så alla sådana larm
kommer upp på sökarna i hela huset.
Sen i morse hade det också kommit något falsk larm , tjena !
Kan säga att efter den rundan i trappan fick mina höfter
mycket stryk, jag har jobbigt att gå normalt , nu fick vi ju springa
så jag gick runt resten av dagen & likande en idiot.
Hela dagen har varit skit, stressat fram & tillbaka som en jojjo.


Nu ska jag ta det jävligt stilla & roligt ,
slänga mig i sängen & försöka bli kvitt smärtorna ,
hade planerat att städa men då blir jag väl liggandes resten av helgen.
Så vi får väl se, gör väl något litet här hemma .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?