Äntligen lite lugn & ro.

Nu är vi hemma igen , varit & hämtat Linn,
varit på Väla , handlat byxor till älsk & så hittade jag sån slipgrej till benen som morsan
hade , denna var dock annorlunda men kostade 300 kr mindre haha.
Så nu slipper man raka benen , nu slipar man av skiten istället , sköönt :)
Hoppas den funkar lika bra som morsans bara.
Sen blev det City Gross , handla hem lite käk & gott .
Köpte mig en bruk med sura nappar, snarare ca 1,3 kg sådana.
Mohaha , är man tokig i surt är man , för de sura s-märkerna var ju nartuligtvis slut.
Vidare till maxi för att handla hundmat , den enda maten vår sessa äter är ju deras egna,
en ekonomisk hund eller vad?
De dyrare märkerna vägrar hon att äta , men vi ska inte klaga.
109 kr för 10 kg , kan man få det bättre?

Nu är man helt slutkörd känns det som , varit i gång nästan hela dagen & hade egentligen
behövt en dags vila innan man fungerar , det känner vi båda två .
Imorgon blir det torparedagarna , får hoppas på solsken eller åtminstone att det inte regnar.

Nu sitter vi här i soffan & glor på tv blir inte mycket mer ikväll för vår del.
Eller tja , klockan är ju rätt mycket ändå eller hur man ska uttrycka det.
Snart blir det väl sängen för vår del .

Sugen på att köpa en "finePix Z20fd" kamera , den verkar duglig iallfall,
behöver inget överdrivet eftersom jag inte är någon mästare eller storslagen fotograf,
knappt att man fotar ju , men det är kul att ha när man väl VILL fotografera ;)

Sen måste jag ju tacka Maggi & hennes käraste som hoppar över att titta på samma lägenhet
som vi ska se på för att vi ska få lite ökade chanser på den !
Det är guldvärt !!








Postat av: LAJSA.NET

Sura nappar?! Du är inte riktigt klok! Fyyy vad surt det blev.. :P .. Vad är det för slipgrej! Jag har epilator.. men fan.. jag klarar det inte så jag rakar..



Haha.. smarta hund!! När vi hade vår blandras förra året (vi skulle ju köpa amstaffvalp våren 2007.. men så passa vi en kompis hund som sen stanna kvar hos oss.. hon krävde endel och vi orkade inte pga omständigheterna (isabell) så vi omplacerade heenne :( .. Trivdes med stor hund.. Iaf.. det jag vill komma till är att HON VAR DYYYYYR i maten! Vi fick byta foder hela tiden. Första dagarna slängde hon i sig maten.. sen vägra hon.. Fick byta foder.. så höll det på hela tiden.. Gissa om vi hade massa olika fodersorter hemma!



Vi tittar smått på amstaff nu :)



No prob :) .. Jag har ändå inte bestämt mig för L-A än.. velig

2008-06-28 @ 10:26:51
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?