BACK !

Ja, igår tillbrigande jag hela dagen hos svärmor i solen.
Blev käka glass & sådär med svägerskan också :)
När älsk kom hem stack vi & hämta Sofia , så åt vi våra älskade friterade grönsaker,
sen en runda ner till stranden & satt där sen hem igen ,.
Hamnade hos svärmor till 11 tiden tror jag , sen hem & in i duschen & nanna kudden.

Idag har jag jobbat , slutade för snart en timma sedan ,
varit i affären & gått med Sina .
Nu så ska jag ta det lugnt tills älsk slutar, så får vi se om vi åker till mina päron.

Imorgon ska vi till Voxtrops marknad med Sara & Dennis, får vi väl se hur det är ,
haha eller ja, hur stort det är .

Bränt axlarna som tusan , bränner mig aldrig annars men nu ta mig fan ska man behöva
solskydd? Herrejävlar;)
Har värsta sexiga behå & linne märken på axlar & rygg , känner mig som en hotbabe ju ?!

Ser dock ut som ett rejält fläskberg på denna bilden , så ni får ursäkta.
Nej nu ska jag lalla rundor på nätet men återkommer väl snart igen :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?