Borde kanske sova?

Jag kände mig super trött innan , men nu sitter man ändå här klar vaken?
Älsk sitter här bredvid & spelar som en tok & jag med datorn i knäet,
haha ibland är man för rolig.
Nej , egentligen borde vi nanna kudde nu kanske , till & med vår HUND har gått & lagt sig.
Det har inte Ängla gjort iallfall , hon leker ninjakid där inne känns det som,
förmodligen för datorn ligger emot magen , hon brukar bli vild när något är emot.

Imorgon ( eller idag ) ska vi inte göra något speciellt vad jag vet.
Eventuellt åka & kolla lite små saker.


NU ska jag faktiskt kolla på Jerry Springer & försöka sova ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?