Everyone's got their chains to break.

Godmorgon !
Idag är man uppe tidigt & är pigg som tusan trots att jag är ledig.
Kan inte ligga & sova längre helt enkelt .
Spänd av förväntan inför imorgon , vi ska få se vår bebis imorgon :D
Sist var det en ostbågeliknande sak som tog all min energi & ork haha,
nu är det ju "något" , återstår dock att se OM jag får min vilja fram ang. könet.
Jag är helt enkelt inne på det spåret fortfarande, jag vill gärna veta,
inte för att handla just till pojke/flicka, utan bara för att .

Sina sover fortfarande, snarkar som en hel arme , hon är helt slutkörd efter helgen stackarn.
Måste ju visa en bild på vad Sina fick på sig igår också , Linn får för sig att sätta på Sina sina kläder ibland,
vilket inte Sina sätter sig emot om man säger som så , utan hon är lika lugn & blir jätteglad
när man får se henne haha , liten människa i henne troligen ;)

Snygga tjejerna ;)
Sen en bild på Sina efter en heldag hos mina föräldrar med massa lek & bus.

Iallfall idag ska jag inte göra allt för mycket fixa klart Lisa´s blogg ,
har jävligt dåligt med fantasi men går nog bra utan den också haha.
Sen blir det bara lugnt & kurera mig så jag kan bli f r i s k någon gång.









Postat av: Lisa

Haha, Sina är ju coolingen nr 1 ;D !! BEBIS BEBIS :D :D !!! Så mysigt att få se :D Eller hur, man vill ju veta könet ^^

2008-06-02 @ 11:40:56
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aleex, bloggen är JÄTTEFIN!!! :D Men du, kan man ändra till någon cool text när man skriver? Synd att inte Harrington finns eller Californian ;D

2008-06-02 @ 12:03:43
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej.

Kolla in video klippet på dem söta barnen i min blogg. Det sötaste jag har sett haha :D Ha en fin kväll.

2008-06-02 @ 19:35:00
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?