Home sweet home.

Nu är man hemma igen , kom hem 5 i morse.
Vi åkte ju kl.3 på onsdags natten , var i Uppsala redan kl. 10 trots flera stopp för
Sina var med, hon var guda snäll & vi är tacksamma att vi hade fått hundburen ,
annars hade det varit ett hevlete.
Sen fick hon ju grisöron , cheeseburgare mm som belöning haha hennes 2 cheesebrugare
åts till hälften , det vill säga att brödet var lämnat kvar.

Gick bra på förhandligarna också , dock kändes det som dom 25 minuterna var totalt
meningslösa eftersom det fortsätter som innan , gemensam vårdnad & umgänge 1 helg/mån.
Men det ska göras en vårdnadsutredning också , vilket är super!
Jaja , lite synd att hon inte hade med sin Z så han fick träffa sin pappa när han väl hade chansen :(
Men efter Uppsala stack vi till Eskilstuna & hälsa på min storebror som precis
flyttat in i sin nya lägenhet , haha den var fin , lite möbler också så blir det nog skitbra:)

Resan hem var extremt jobbig för min del , allt gjorde ont som satan .
Älsk fick stanna & sova en stund men har man kört så länge & med 2 timmars sömn i bagaget så
förstår jag honom , jag tvingade honom att stanna en gång till sen när han var övertrött.
När vi väl kom hem skrek sängen efter oss & det var hääääääärligt att somna i en säng.
Dock är jag hel mörbultad i kroppen idag , känner mig inte särsklit utvilad heller.
Kl. 18.00 ska vi hämta Linn , sticka en sväng till Väla & handla lite efter det.
I morgon( eller idag, beror på vilket datum man ska tro på ) börjar Torparedagarna här i Åstorp ,
får väl se om det är något skoj .

Nu ska jag hiva i mig mer kaffe & vakna till liv kanske.
Hörs sen !









Postat av: Kornelia

Hej och tack för din kommentar:)

Oj ni har haft en jobbig dag, hoppas ni kan vila ut:) Ha det fint.

2008-06-27 @ 16:38:59
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Postat av: LAJSA.NET

Skönt att vara hemma! Duktiga flicka :) .. På tisdag ska vi titta på två lägenheter på Rönnebergsgatan.. Hmz.. undrar var det ligger?

2008-06-27 @ 17:09:26
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Hahhaaaha! Kl 14?? Vi har bokat in oss på en 3a kl 14 15.. hon sa att vi kunde titta på en 4a kl 14 också :P .. Jag är så himla kluven.. Landskrona liksom.. Åh.. varför ska jag vara så veeelig?

2008-06-27 @ 17:27:04
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Vi får nog reda på måndag. Den ligger på Sandvången.. du vet dom radhusen där.. Det jag ogillar dock är ingen toa nere och ingen plats för tvättmaskinen.. :(

2008-06-27 @ 17:34:49
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Vad dåligt att få vänta så lääänge.. Undrar hur de väljer hyresgäst? Tror du man får betala dubbelhyror? :S

2008-06-27 @ 17:52:23
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Vi har bestämt oss för att inte titta på den. Så får ni större chans till den. Känns taskigt om båda hade gillat den :P .. Och vi kan vänta.. Ni har ju en liten på väg :)

2008-06-27 @ 17:54:11
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?