Läskiga typer ?

Ni som läser Stina-Lee´s blogg har säker redan läst inlägget om någon piercing butik på nätet,
som tydligen verkar hel knäppa men även har en blogg , "bloggdektektiven".
Herregud, läskigare människa får man leta efter , om ni läser inläggen där så
är det uppenbart att personen som skriver saknar mening i sitt liv & behöver vård,
för att leta reda på SÅ mycket information om en annan människa och dennes liv är sjukligt beteende,
att jaga fram namn & personnr på familjen + "huvudpersonen" är jätte normalt ju ?

Nej , för det första är den söta lilla psykopaten en kass bloggare ,
innehåller är knappast kul att läsa mest otäckt & får en att fundera på vilken typ
av sjukdom denne har , för något står inte rätt till.
Så vad hade jag gjort om jag vore Stina?
Jag hade ta mig fan anmält människan , ( eller nu när hormonerna talar haft ihjäl bloggaren som terroristerar mig & min familj )
Det är faktiskt hemskt att folk kan beblanda sig så fruktansvärt  & lägga energi på att
ta reda på ALLT om en annan människa för att ha något att skriva om .

Ska man följa det spåret ? ÖH, nej !

Då är Blondinbella vettigare faktiskt , då är det illa :P










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?