Nu så ..

Ska jag bara ta det jävligt stilla & roligt , för jag känner mig gråtfärdig av denna smärtan.
Gått ett par timmar nere på marknaden , femhundra varv kan man väl säga .
När vi sen skulle hem kunde jag knappt gå kändes det som , gjorde så fruktansvärt ont
i höfter,fötter & rygg.
Avskyr det !
Men det är ju värt varenda sekund man går med smärtan för vi får det finaste utav det.

Nu har jag precis stoppat in en kassellåda i ugnen , så det är väl klar om ett tag.
Sitter i soffan & njuter av att vara stilla:P
Här ska jag parkera mig resten av dagen annars lär jag väl bli invalid eller något.
Ev kommer det lite folk på besök också , återstår att se ..

Usch , hade kunnat sova ett par timmar nu hehe.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?