Piercing & gravidmage ...

Usch ja, inte trodde jag naveln skulle börja ploppa ut redan , ser ju förfan hemskt ut.
Hade svårt för att se den utan navelsmycket i innan för man är van vid att något är där ,
men nu ser ju naveln helt muterad ut också .

Blivit som en ficka också , HJÄLP !
Terroristen har verkligen tagit över hela min kropp , men visst , det får hon göra ;)
Men man blir lika chockad varje gång man lägger märke till dessa konsigheter som kommer.
Har iallfall hittat en sida som har stavar som kan användas hela graviditeten ,
plast & flexibla !
Än så länge gör det inte ont i varken naveln eller bröstet , mest risk för att det händer är ju självklart
naveln .
Så man får helt enkelt införskaffa en sådan stav så man slipper tänka mer på det.








Postat av: Anonym

Jag har också sån ful ficka ;D För min har typ växt ut lite sen är jag lite tjoggemagad ;P

2008-06-16 @ 22:59:52
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Natha

jag tog mitt hål för tidigt efter min graviditet så min hud är lite skrynklig där :P

2008-06-17 @ 12:24:16
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Unbella

Vad hette sidan som man kan ha piercing under hela graviditeten?

2008-07-13 @ 19:50:53
URL: http://unbella.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?