Så var man hemma igen.

Varit iväg på ett tag nu , druckit kaffe hos älsk mormor, varit förbi hans pappas jobb,
handlat mm .
Nu har vi kommit underfunn med att vi ska ha vår bil iallfall ,
jo vi har båda lite svårt att bestämma oss emellanåt.
Men i natt åker vi iallfall , den saken är klar.
Laddat upp med dricka,godis & annat göttans haha.
Ska faktiskt f ö r s ö k a hålla mig vaken på vägen & hålla älsk sällskap.

Får nog sätta på lite kaffe , har ju återfått kaffesuget verkar det som,
från att gå till en rejäl kaffenarkoman till att inte kunna dricka något , till att numera dricka normalt .
Jotack , kroppen blir invaderad & övertaget av en liten terrorist.
När vi var & handla började hon ju genast misshandla min blåsa,
jättetrevligt det kändes , sen att jag faktiskt var riktigt kissnödig hjälpte inte heller till.

Nu; KAFFE & BULLE ♥









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?