Små panik , REDAN?

Igår satt jag & tänkte lite på allt vår lilla dotter behöver & ska ha tills hon kommer,
vilket jag inte skulle gjort , för vilken stress jag kände helt plötsligt.
Varför ?
Är ju hundra år kvar , men samtidigt inte , tiden har gått fort fastän det känns som tiden står stilla ibland.
Jag har sagt att i Augusti/September SKA det mesta vara klart , för man vet aldrig,
chansen att tösa tittar ut tidigare än beräknat är inte så stor men OM?
Sen är man troligen inte pigg att springa runt stor som ett hus med troligen värre foglossning
& shoppa bebis saker?
Räcker med att vi ska på bröllop i slutet av oktober , om jag kan gå vill säga , hur fan ska man hitta
en aftonklänning som höggravid?

Iallfall , varför kommer denna paniken när jag inte tänkt alls på det innan ,
samtidigt kan jag känna att ju fortare allt blir inhandlat & klart så hinner man ställa om
psykiskt också , se grejerna & faktiskt få lite grepp om att SNART kommer en bebis !
Kläder har vi ju köpt & fått ;)
Men ja , vagn , säng , bilstol mm .
Hallåja , jag stressar upp mig i onödan , men iallfall.

Ni som varit gravida / är gravida , när började ni handla allt?









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?