Söndag.

Igår var vi hos mina föräldrar hela dagen i stort sett,
ungarna badade & hunden lekte med vattenslagen & nöjt till tusen av det iskalla vattnet .
Grillade gott & hade det trevligt.

Nu ska vi snart bege oss till hundbadet med Sina , så hon får svalka sig.
Iomed hennes svarta päls blir hon som ett skålhett element hela tiden.
Sen ska vi nog till Johan , ev blir jag hemma för de ska sätta kakel &
Sina kan inte följa med dit , så ja , återstår & se.
Då blir det att jag traskar lång promenad i solen med odjuret
ifall höfterna tillåter detta vill säga.

Annars händer inte allt för mycket, njuta av solen & sen ska Linn hem idag, så kommer hon imorgon igen ;)









Postat av: Lisa

Gief mail ;)

2008-06-01 @ 13:45:53
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken söt blogg du har (:!

2008-06-01 @ 14:03:22
URL: http://reetro.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?