Sparkar ...

Ja idag var det uppenbart att det sparkades i magen ,
kan ju inte leka dum i huvudet hela tiden ?
Så idag kan jag faktiskt säga att vår lilla dotter sparkat så jag känt det,
jävligt konstigt kändes det , först tänkte jag om mina tarmar kanske ville komma ut & luftas,
nejdå men kändes så .
Snorisen har iallfall legat & terroristerat urinblåsan mer än vanligt för jag har ju inte druckit
så jag skulle behöva springa på toaletten var tredje sekund.

Väla blev lite av en halv katastrof , vi käka på Taco House där vi träffa älsk moster & man ,
väldigt trevligt faktiskt.
Sen så begav vi oss för lite klädjakt åt det hemska monstret ( jag ) .
Provade 4 plagg & var gråtfärdig , inget satt bra & allt var bara fel .
Antingen var det för litet för mina numera lite bredare höfter eller såg jag för stor ut enligt mig själv,
jo jag är gravid , men jag säger tjock , samma sak för mig just nu haha.
slutade med att jag fick köpt en klänning, korta shorts & två linnen .
Så fick ju älsk med sig ett linne han också :D

Sen stack vi hem till älsk´s farmor & tjöta lite där , så hem till Sina som snarkar satan nu här i soffan,
snart blir det den klassiska frasen , ska vi gå & sova , då vaknar hon till liv & springer in i sovrummet .
Ah , kroppen skriker efter sömn , känner mig som ett kylskåp med enorm värk i höfter & rygg, hur ska detta sluta?

Godnatt & sov så gott !

( LISA , jag fixar det till dig, fattade inte riktigt vad du menade men ja , det fixar jag imorgon om jag hinner )








Postat av: Yasmin

Jasså? Vad kul :) Ja det ska vi :) hehe snart är det dags! Längtar sååå hehe..

2008-06-06 @ 11:15:37
URL: http://www.metrobloggen.se/GuCCi
Postat av: Anonym

Tack! <3 & förresten.. MYSIGT MED SPARKAR!!! :D :D Iih, jag blir helt till mig! ^^

2008-06-07 @ 02:09:11
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

I'm not pregnant :( :( Jag tog testet idag 4 dagar innan... Fan också! :'( :'( :'( Jag som trodde...

2008-06-07 @ 11:43:16
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

I'm not pregnant :( :( Jag tog testet idag 4 dagar innan... Fan också! :'( :'( :'( Jag som trodde...

2008-06-07 @ 11:43:25
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kan ju visa fel också.. Kanske är det.. Men tror inte det! :( Kanske är som mormor.. Kan inte få barn. Dom försökte i 10 år och sen kom mamma som ett mirakel, men 10 år? Oh herregud. :'( It hurts..

2008-06-07 @ 14:30:41
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?