Tävla du också :)






Då va det dags för Måndagstävling igen!
Denna vecka har du chansen att vinna en Sony Cyber-Shot digitalkamera i färgen rosa, 7,2 MP..Värde 1795:-
Den perfekta vinsten nu inför sommaren. Så du kan föreviga alla roliga tillfällen på bild.

Så här gör du för att vara med och tävla:

Jag vill att alla ska kunna vara med och tävla men jag vill också veta vilka alla mina läsare är.. Så för att vara med behöver ni bara skriva en liten kommentar där det står, Hur gammal du är och vart du bor. Du får gärna vara anonym men lämna din mejladress så jag kan kotakta dig (det är bara jag som kan se den)

Ni som har blogg får gärna tipsa om tävlingen där!
  (självklart får ni låna bilden)Tävlingen avslutas den 8/6kl 23,59 och vinnaren dras genom lottning för att det ska bli så rättvist som möjligt


TÄVLA HÄR !









Postat av: Lisa

Haha, plågar mig själv lika möe ;D Muwahahaha! Jobbigt ärre ^^

2008-06-03 @ 22:29:19
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?