Utmanad av snyggve.


Jag blev utmanad av Lisa , SNYGGVE!

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? 
♦ Ringa mamma
♦ Kolla lite jobb & lägenheter i L-a
♦ Mysa med Sina medans älsk jobbar 16-01
♦ Blogga
♦ Jag har inget att göra ;)

 

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
♦ Jag hade det rätt jobbigt för 10 år sedan , försökte ändå vara barn så gott det gick ;)

Ställen du bott på?
♦ I kalmar har jag bott på lite olika ställen , flyttade till Skåne när jag var 13 , bott i Glumslöv,Landskrona,Helsingborg & Åstorp här nere.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♦ Köpa hus

♦ Köpa bilar & mc´s.
♦ Shoppa loss.
♦ Dela med mig till familjen ;)
♦ Spara.

Utmanar ALLA som känner sig manade , orkar inte rabbla upp 6 st just nu :P









Postat av: LAJSA.NET

Said and done..

2008-06-30 @ 15:02:09
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?