Barnmorskan.

Jag kan börja med att berätta att öronproppar INTE var bra näsproppar :(
Nej , jag får helt enkelt kräkas & ha mig vid minsta lukt ...
Jävla dåligt att det inte finns näsproppar för gravida ;)

Var hos barnmorskan idag, fick höra litens hjärtljud vilket var en otrolig upplevelse.
Man blev helt tårögd !
Sen blev det lite donkan , som vanligt , fastän jag inte borde äta det just nu ...
Men iallfall.
Fick med mig en activstop låda som nicorette tagit fram , en dagbok,
stressboll mm .
Så snart kanske man blir helt rökfri?

Nu är jag rent slut , varit igång hela dagen , träffade ju Ola idag också ,
gick jättebra & var härligt att se honom .

Dags för televinken en stund !








Postat av: Natha

Tänka sig att efter all denna tid fick man mail från roger nu igen.

2008-05-08 @ 05:09:51
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se
Postat av: Natha

Gjorde han :O! Ja jävlar. Antingen kanske han äntligen börjar fatta vad det är han gjort/gör eller så är han lite halv desperat ;P Man är aldrig säker när de gäller honom ;P

2008-05-08 @ 13:15:10
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?