Big news . . .

Ah enligt mig iallfall ;)

Jag har sedan i lördags , alltså 5 dagen nu inte tagit mina antidepressiva tabletter.
Dock inte helt frivilligt utan för jag kräker innan jag ens närmat dom käften på mig,
igår pratade vi om dom , då hulka jag som en idiot.
Men nu börjar den värsta abstinensen försvinna, vilket är wunderbart.
Man ska ju ABSOLUT inte sluta såhär tvärt utan trappa ner under månder
iomed den höga dosen + de åren jag ätit den.
Men eftersom kroppen vägrar få i sig den så bryr jag mig inte.
Känner mig glad faktiskt , jag mår förträffligt psykiskt förutom alla fysiska tecken
jag märker av att kroppen saknar skiten.
Men jag måste ändå sluta om ett par månader annars innan bebisen föds.
Sen vill jag ha möjligheten att amma , vilket inte går om jag käkar piller.
Om det sedan visar sig att jag inte kan amma av andra skäl spelar mig inte större roll.

Jag känner lite styrka av att jag inte tar medicinen , det jag trodde var fullt omöjligt har
visat sig vara helt annorlunda.
Nej , ville bara berätta MIN glada nyhet :D








Postat av: Lisa

WOOOHOO! ;D Creds till Aleex ^^

2008-05-08 @ 18:54:33

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?