....

Ibland kan jag bli knäpp på mig själv,
var precis uppe på jobbet & lämna min sjukskrivning så frågade jag om hur lönen
betalades ut eftersom de inte har kontonr mm.
Nej visst fan är det en innestående som timanställd , roligt?
Man har räknat med sin lön men icke.
Surt helt enkelt.

För första gången på 4 månader kunde jag stå ut med en hemsk lukt utan att kräkas,
börja små hulka men efter två sek var det över :D
Vilket frihet !!!!
Så snart ska jag sätta igång & städa , sen fixa käk  & så .

Nej nu ska jag glo lite på tv.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?