Godmorgon !

Jag gick precis upp , helt slut i kroppen & huvudet.
Jobbat helgen , stressigt har det varit .
Idag börjar jag 14.00 - 21.00 , alltså första kvällen själv.
Får se hur det går eftersom jag inte har delegeringen än ?!

Jaja, annars har det inte hänt mycket mer, Niklas har varit här & sovit,
vi var förbi David igår en stund , sen har vi bara tagit det lugnt.

Har extremt ont i ryggen , detta enbart för lyften på jobbet,
problemet med att jobba inom ¨vården.
Men jag har ju självt valt det , så jag ska inte klaga.

Jobbar hela veckan , förutom onsdag :(
Då kommer jag troligen sova mig igenom hela den dagen vill jag lova.
Kroppen skriker efter sömn vill jag lova ;)

Nej nu ska jag ut med Sina & äta frukost .
2 timmar tills jag ska på jobb.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?