Hormondjävlen på axeln...

Känner ren & skär ilska eller hat, kalla det vad ni vill .
Mot vad? Nja inget , har bara kroppen fullproppad av hormoner,
ingenting är bra just nu känns det som .
Är trött & grinig , sjuk & hängig , arg & krigslysten.
Hade kunnat gå & provocera någon för att få skrika lite ? ;)
Nej fyfan för detta, gravid = plåga.
Själva bebisen är ingen plåga , missförstå mig inte , men det andra som
man får på köpet.
Det är inte kul att vara en hormonfylld säl som liknar en badboll ,
inget kul alls faktiskt.

Jaja, vad har jag annars gjort idag?
Nothing , varit rent slut i kropp & huvud,  ringt om lägenheten,
bara att återkomma i slutet av Juni för de som bor där nu gör det inte möjligt för hyresvärden att visa
den tidigare ?!
Sen har jag skällt ut idiotjävlen på tradera som inte satt porto på det jag köpt ( trots detta är inräknat i beloppet jag betalade in till honom) & han bara , not my problem !
GHAAA, hade han varit här hade han fått något hårt i huvudet.

Förlåt behövde gnälla av mig...








Postat av: Lisa

Gnäll, gnäll, gnäll så mycket du vill!

2008-05-29 @ 19:19:43
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?