Ibland kan man vara lite för pliktrogen.

Ja, imorse började kl. ringa 5 som vanligt när jag jobbar morgon,
vid 7 var jag på jobbet, gick förbi tavlan & såg inte mitt namn .
Blev lite fundersam om min tanke stämde igår , att jag inte skulle jobba försen på fredag
eftersom jag har sjukskrivning tills idag men när jag var på jobbet sist hade jag för mig vi sa idag.
MEN icke , så det blev bara traska hem & lägga sig igen .
Ibland är man lite väl pliktrogen haha.

Men det var nog rätt bra ändå , för jag är hes i rösten & hostar var tionde sek .
Stackars de gamla imorgon , men sen är jag ju ledig tills torsdag så jag lär bli frisk.
Idag ska älsk på arbetsintervju , håll tummarna för han får det jobbet,
det är bättre & innebär förmåner för oss & våra nära ;D

Ska ringa på lägenheten idag också , MÅSTE se den .
För en 4:a för med den hyran kan man ju inte bara ignorera.

Skriver mer snart , ska ringa lite samtal .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?