Ken Ring & tankar.

Ja, nu ligger jag här i sängen & lyssnar på Ken ,
konstigt nog så sammankopplar jag honom men en väldigt betydelsefull person till mig .
Eller det är nog inte konstigt egentligen.
Men detta gör att man ständigt kommer in på att tänka på en rad olika saker,
även på andra saker som rör livet, eftersom hans texter innehåller budskap , mening & riktiga känslor.
Sen så blödig som jag är nu kan jag knappt lyssna på vissa låtar,
då börjar jag gråta som en galning.
Får väl säga att han texter gjort mig lite mer klar & hoppfull i vissa fall,
gett mig plåster på såren ungefär.

Nej , ibland vill jag stänga av den där delen av mig , tankemaskinen.
Jag är överdivet filosofisk mellan åt , allt annat än gott kan det vara.
För frustrationen växer ju när man inte kan reda ut frågorna ,
få svar på det man undrar .
Men på sistone har jag väl kunnat styra lite mer över mitt filosoferande.
TACK & LOV.

Nej , nu ska jag sluta skriva totalt oläsliga saker ,

för troligen fattar ni noll av det jag precis skrivit.

Avslutar med en hel skön låt
KEN RING - 2000 talet










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?