Lägenhets letande...

Ja , vi letar ju som sagt lägenhet/radhus för fullt.
Nu hittade jag precis en 4:a med bra hyra :D
Skickat intresseanmälan & ringt , men hon kom först tillbaka imorgon,
får se om man kan se den så fort som möjligt, tillträde är snart :D
Ge oss den ffs , det är mindre hyra än vi har idag , mindre än innan dom höjde den också
för denna skräp lägenheten !

Plus att jag kommer närmre mamma & c/o.


Håll tummarna !









Postat av: Lisa

+ att bebisen får eget rum, aight? :D Ska ni ta reda på kön? Och en annan sak.. Var det svårt att få jobb som gravid?

2008-05-28 @ 14:47:31
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Okej, jag är i vecka 16. ska göra rutin ul den 18 juni :) är då i vecka 19

2008-05-28 @ 15:17:33

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?