Mat mat mat...

Jag är riktigt svin hungrig just nu ,
väntar på att älsk ska komma hem så vi kan åka & handla.
Blir troligen lax , potatis & kallsås eller något sådant.
Aja, återstår att se, vi ändrar oss nog i affären som vi brukar haha.

Fötterna gör lika j-a ont som innan.
Förresten har min arbetströja kommit & namnskylten också för den delen,
väntat på det ju !
Så nu slipper jag ha larm,nycklar & telefoner i byxorna haha,
så nu är jag nöjd & belåten.


image8
Blir även en lång runda med Sina ikväll om jag får bestämma.
Ska nog dra med mig mannen min ;)
Får väl se vad höfterna & fötterna pallar med.
Uhh ,redan börjat läcka mjölk , vad fan är detta?
Nej nu ska jag inte skriva mer onödigt eller äckliga detaljer haha ;)

Ha det göttans så länge.








Postat av: Lisa

FAN VAD COOLT ;D Mjölk! Ameh du ^^

2008-05-13 @ 22:51:41
URL: http://lising.blogg.se
Postat av: Natha

jag började läka när jag va i typ 25 veckan ;P Men det är bra för då har man iaf inte mjölkbrist sen ;D Jag vet inte hur många gånger de bara sprutade ut för dom va så fyllda xD

2008-05-13 @ 23:21:15
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se
Postat av: w w w . l a d y s o u l . s e

Sina är så himla fin! Hoppas du & maggen mår kanon annars :)

2008-05-14 @ 19:03:06
URL: http://ladysoul.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?