Mitt liv verkar komma tillbaka :)

Yeah , tacka gudarna för Legrigan Comp  , rena drömmen för mig nu .
De har gjort verkar från första tabletten , illamåendet är så gott som borta, kan dyka upp
i små intervaller men inget som leder till kräkningar vilket är underbart.
Jag kan städa, öppna kylskåpet & stå & titta in i det utan att kräkas , innan var det hålla andan & täcka halva
ansiktet med något för att INTE få in en enda doftpartikel.
Idag ska jag laga mat för andra gången på vääldigt länge.
Får väl se hur det går :D
Man är ju rätt dåsig & så nu men det försvinner ju när kroppen vänjer sig .

Aja, igår var ju på familjedag på Linns skola, det var faktiskt kul,
det var fem-kamp & så också :)
Sen blev det Donkan & hem .

Idag väcktes man med pussar av sina favoriter.
Sen somnade jag om & gick upp lite i tolv.
Ska ringa lite samtal , sen fixa käk & så :)
Städa ska jag också göra , för imorgon åker vi .

Helgen går ju till att tillbringa tid i en stuga & sen får vi se vad vi gör när Danne
inte är hos Z , på söndagen är det ju mindre kul för min del ev.
Kanske får sitta i en bil 2 timmar på en parkering ?!!
Aja, vi får väl se hur det blir , hade ju varit kul & träffa älsks son :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?