Nu är man hemma igen !

God eftermiddag !
Idag började kl. ringa redan 5.10 , för jag ville leka snozebög .
Men jag käkade & la mig en stund till , gott var det !
Sen började man kl.7 , men idag har det varit noll att göra
på jobbet, lugnet själv så det kröp ordentligt i fingrar & arsel på mig.
Men återigen ska jag säga det ; JAG HAR NOG VÄRLDENS BÄSTA ARBETSPLATS !

Trivs som fisken i vattnet helt enkelt , goa gamlingar, go personal , kan det bli bättre?


Nu ska jag försöka jaga fatt i svärmor & se om jag kan föra över mina pengar

på danska kontot till hennes för hon har ju kort & kod till sitt.

Jag är smart ibland ;)


Idag får vi se vad som händer & sker , blir kanske lite glass ätande någonstans?
Är full av energi , vad har hänt ?

Ioförsig var det ju lugnt på jobb så det kanske är så konstigt ,

har dock lite värk i ryggen för en inte ville sammarbeta vid förflyttning;)

Bebis & jag har iallfall sammarbetat idag, hulkat & hulkat flera gånger men lyckats

att inte kräkas, grattis till mig !

Nej nu ska jag jaga vidare efter svärmor & sen ta mig en kopp kaffe & macka

ute på balkongen i solskenet :)













BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?