Nu kommer the best one !

Nu sitter jag här & lyssnar på Ken Ring - 2000-talet.
Man blir sådär skönt glad av den , den är braa :)
Ska möta Sofia vid bussen vid halv 3 , ska bli massa kul <3
Världens bästa , ja det är hon faktiskt .
En riktig vän som man vet om finns där , en vän man kan säga upp kontakten med
ett hundra tal gånger & lova sig själv att ALDRIG mer veta av, hur slutar det ?
Jo vi bli vänner & kan inte hata , nej så är det faktiskt.
En syster , MIN syster är vad hon är :D
Och blivande gudmor till mitt snortroll när liten ska döpas haha.
Blir ju Sofia & David som blir gudföräldrar .
Ingen annan vän skulle få bli gudförälder till mitt barn , för jag vet inte vart jag har dom ,
hon är den man vet om alltid står vid en sida genom livet .

Iallfall , ska leka med henne idag , ska städa & ha mig också men vad gör det?
Haha , ska fixa till mig lite innan jag traskar iväg .
Sen kommer älsk & David , svärmor ska flytta idag så .

Mat idag blir kyckling gryta ( kyckling i sötsursås ) & ris .
Det är göttans .

Har fått en jävla växtvärk i magen igen , kan det inte ge sig ?
Varit utan den där värken ett tag nu men vill inte ha den nu igen ,
nu får växandet lugna sig lite , har lite små panik över hur magen växer,
känner mig som en tjockis ju ;)

Idag kommer C ut igen vad jag förstått , underbart ju !
Kanske man får en titt i helgen .
Blir iallfall att man åker förbi min biologiska papps i helgen ,
så får han se hur stor hans dötter blivit om magen haha .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?