Sjukskriven & legrigan comp.

Jag var hos läkaren igår som nämnts tidigare.
Fick legrigan comp utskrivet & så sjukskrev hon mig till den 29 maj.
Jätteroligt kan man ju inte påstå men ja , nu blev det så iallfall.
Ska ner till vårdcentralen idag eller imorgon & lämna urinprov
så de mäter syrorna ( katonerna?) så jag inte är uttorkad & behöver dropp :S
Hoppas ju att det inte är så pass , för jag vill fan inte bli inlagd för allt här i världen.
Nej men vi får se hur urinprovet ser ut helt enkelt.

Snart kommer svärfar förbi & hämtar lite saker ,
sen ska jag upp till jobbet med sjukskrivningen.
Så får vi se om det blir vc idag eller imorgon.

Ikväll ska vi till Linn´s skola , är föräldrardag så dom ska visa vad dom gjort & så,
sen ska hon följa med oss & sova här :)
Sen på torsdag blir det lite flytthjälp för svärmor ,
fredag åker vi .
Löst sig med hundvakt iallfall , Dennis kunde ta vår lilla sötegris , tack & lov :)

Nej nu ska jag ringa runt lite !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?