Skit väder ...

Detta vädret gör mig hel deprimerad.
Vill bara gå & slänga mig under täcket & vakna upp när det är sommar igen ;)
Tog mig en lååång varm dusch innan , skönt som bara den .
Men så kommer man ur badrummet & vad ser man ? GRÅTT.
Ska iallfall ta mig lite mackor nu så jag är mätt innan jobbet.
Sen blir det ju livat tills 8 i kväll MINST.

Även bokat stuga idag tills fre-sön , kan inte påstå mig vara glad för utbudet ...
Men vad gör det , jag kommer troligen gå sova bort tiden Danne är hos Zackariaz .
Sen blir det kanske förbi min biologiska pappa men även svägerskan kanske?
Återstår att se.

Uuh , upptäckte även ännu en super trevlig upptäckt , jag kommer inte i mina byxor
som jag kunde ha för tja, några dagar sedan?!
Känner mig som en valross , men tacka fan för det bara är mage & bröst jag fått &
inte hela kitet för då hade jag inte kunnat se mig själv i spegeln.
Jag kanske låter överdriven med jag hatar minsta lilla viktuppgång , men nu
får jag bita ihop & skita i vilket för det är för vår bebis skull.
Kanske får en liten sumobrottare haha .

Nej nu har jag inte tid för detta mer , dags att göra lite nytta !








Postat av: Natha

Kommer ihåg att det kändes så jävla skönt när jag va gravid, kunde äta normalt för engångsskull å veta att jag gjorde det för någon annans skull. Men nu är det jätte svårt att se sig själv. Man ändras ju rätt mycket efter en graviditet ändå så kan jag vara lycklig åt att jag inte fick bristningar på magen och sånt. Fick däremot sånt på röven å grejor, tur att ingen ska se den :O

Å sen brösten som inte sitter där dom engång gjorde men ändå är dom inte direkt hängiga eftersom dom är väldigt små men ändå, de är så mycket extra hud. Hoppas att du slipper må som mig efter iaf. Kändes som om hela världen va grå, va nära in i en depression ett tag då jag kände mig så värdelös. Men att sommaren äntligen kommer de är underbart, hjälper lite på traven. =)

2008-05-19 @ 14:37:02
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Natha

När jag läste ditt inlägg lär jag ju tillägga en sak! =) De där med byxorna, när du fått ut bebisen få inte panik då om du upptäcker att låren också växt å du inte ens får i dom i byxorna för benen blir man av med ganska fort, det har gått över 1 år nu å byxor som va lagom för 6 månader sen hänger nu i röven för jag gått tillbaka till min gamla storlek.

2008-05-19 @ 14:39:50
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?