Svar till ICA.

Postat av: Ica

Superbra blogg! :D
Men undrar bara en sak..Om du är gravid, varför röker du? Förstår inte riktigt...


Har inte lyckats sluta helt enkelt.
Alla har inte lika lätt för det som andra, tyvärr.
Men jag har dragit ner från 20 st om dagen till ca 4 vilket är en stor skillnad,
sen har jag satt 19 maj som sista dagen .
Man kan tycka både det ena & andra om de som röker när de är gravida,
men sanningen är nog den att ingen vill röka, men man klarar inte av att bryta beroendet,
men man är ju inte sämre människa för det !

Hoppas du fick svaret på din fråga.









Postat av: Natha

Jag undrar om han verkligen tror att jag kommer ringa/sms:a honom xD Vet inte ens varför jag skulle få för mig något sådant men jaja;D

Mathias syster rökte när hon va gravid :O Så kan de vara ibland. är man beroende så är man! 19 maj då jävlar ska Alex inskolas ^^

2008-05-08 @ 22:01:27
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?