Tatueringar , oooh .

Yes, nu får det bli ett litet inlägg om detta,
de som känner mig vet mina planer ang kommande tatueringar.
Nu så börjar det dra ihop sig till en grym ryggtavla som skulle pryda under armen från början,
men numera lutar det mot att täcka hela ryggen.
Men så ska jag ju även ha en på hela sidan , så det återstår att se :)

Danne , David & jag har pratat en hel del om att jag ska lära mig att tatuera,
jag får varsitt ben av dom mohaha samt mitt ena.
Hoppas vi fixar det nu i sommar iallfall .
Lilla tatuerar Aleex haha men först blir det nog grishud att börja med,
eller mitt egna ben helt enkelt.

Men ska snacka med han jag tatuerar mig hos om lite pris & skissande
för den på ryggen ska vara på ett speciellt vis , den kommer bli den ena i sitt slag,
& pryda min & älsks kropp:)
På mig ska även vara en text, litet budskap av något slag men jag velar i just den frågan.

Nej vi får väl se när nästa kommer, lär inte dröja länge , det lovar jag :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?