Utmaning .

Lovar du att vara ärlig:
Ja

Du heter:
Alexandra " Aleex " Onttonen

Smeknamn:
Aleex , Älskling, Sanna.

Låt just nu:
Jason Mraz - I´m yours.


Om du röker:
Ja, men håller på & sluta . Den 19 Maj ska jag sluta HELT !

Beroende av:
De som betyder något , kaffe, cigaretter, datorn.

Vad tror folk om dig:
Haha, fråga andra.

Stämmer det:
Se svaret över !

Vad får du oftast dina komplimanger från:
Min älskling <3

Brukar du skratta för dig själv:
Dagligen ;)

Vad står det i ditt senaste inkomna sms:
Jadu , orkar inte ens se efter !

Vilken är din favorit målning:
Har nog ingen .

Vart bor du:
Åstorp , Skåneland !

Trivs du där:
Jadå !

Vad har du för mobil operatör:
Telenor.

Är du allergisk mot något:
Damm & kvalster, så har jag ansträngningsastma , sen är jag faktiskt allergisk mot idioter !

Har du haft sex i dag:
Nej.

Nästa mål i ditt liv:
Njuta av bebisen , bli mamma & fixa högskolebehörighet så jag kan börja plugga.

Hur svarar du i mobil:
Mashmoood , Ja det är Aleex eller bara hallå.

Vem ringde du senast i dag:
Älsk .

Vad sa den du prata senast med i telefon:
Sofia , massa skit som vi brukar .

Antal sömntimmar i natt:
ca. 5

Sov du ensam:
VERKLIGEN INTE , hade ju Älsk & Sina hos mig <3

Tycker du om din pappa:
Min riktiga s k spermabanken, inte direkt., styvpappan som är min pappa JA, älskar honom oändligt mycket

Brukar du komma i tid: 
Alltid om det är möte , jobb mm .  

När mår du bra:
Så gott som jämt förutom när jag måste ligga pall i sängen för att inte kräkas.

När blev du fotad senast:
Nyss , tog ett mongo kort på mig ;)

Vanligaste färger på dina kläder:
Jeans & svar kanske?

Vad tycker du om fötter:
Hatar fötter , älsks fötter & barnfötter är inga problem  , inte heller på jobbet.

Är du smart:
Självklart !

Vem/Vilka saknar du just nu:
Big mc & co haha & älsklingen.

Favorit dryck på morgonen:
Det som jag kan dricka.

Är du blyg:
Nej , kan man ju inte påstå.

Sysslar du med någon sport:
Inte längre .

Vill du hellre ha mail än brev:
Både och , kul & få brev, känns mer personligt !

Tror du på kärlek i första ögonkastet:
Ja, så var det ju med Danne ! 

Har du spytt offentligt:
JAA ! Var på väg senast i går haha.

Vem/Vilka har betytt mest i ditt liv:
Mamma & c/o , Danne , Linn & bebisen.

Är du nöjd med ditt liv:
Mer än någonsin !

Om inte, vad vill du ändra på:
Kunde väl ändrat på att jag redan gått högskolan ;)

Är du bortskämd:
Jag har varit enormt bortskämd , men samtidigt nu också , speciellt med käärlek :)

Tycker du denna utmaning är meningslös?
En del , men bra tidsfördriv.

Skickar den vidare till:

ALLA SOM KÄNNER SIG VILLIGA !








Postat av: Ica

Superbra blogg! :D
Men undrar bara en sak..Om du är gravid, varför röker du? Förstår inte riktigt...

2008-05-08 @ 21:44:03

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?