Värme , kill me.

Första gången idag jag verkligen känt att denna värmen är rätt påfrestande,
det har varit massa tjat om det innan om hur jag klarar värmen blabla.
Nu förstår jag vad dom menade med det , kan knappt sitta still för det är så varm nu,
ändå är det drag här hemma med alla öppna fönster & balkongdörrar .

Nu ska jag se Unga Mödrar på kanal 5 , sen får jag sätta igång att städa
trots det tar emot som satan , sen klura ut vad vi ska ha till middag.
Skulle ringt lönekontoret innan också men ja, det försvann mitt i allt.
Sen är mina lärare segare än segast på att svara , frågat när man får betygen utskickade,
är ju färdig med allt så det skulle ju vara en fördel med intyg på det också
så jag kan skrivas om till usk istället för vårdbiträde på kontraktet haha & öka lönen med HELA 5 kr ;)

Men kul , detta avsnittet på Unga mödrar har jag ju sett :P
Aja, får väl gå in på den danska & se den senaste säsongen istället.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?