Alla sover utom Alexandra.

Ja , alla sover utom jag .
Roligt värre.
Trött som ett svin är jag också trots jag fick en rejäl sovmorgon ,
men det är väl så det ska vara ;)
Ska väl snart ut & gå en runda , kan ju vara skönt men
eftersom regnet så blir det omöjligt tills det är helt över,
för annars har jag en hund som vägrar gå ut som innan när vi skulle en sväng.
Uh , när ska hon lära sig att regn inte är farligt.
Men tydligen är hon inte i behov av att komma ut än
Jaja vi får väl se när vi kommer ut.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?