Äntligen får man sitta ner ...

Men lär inte bli långvarigt , eller?

Idag har jag varit & klippt mig , blev riktigt nöjd för en gång skull .
Blev uppklippning med snelugg , känner mig som en människa igen.
Hon fick ta en decimeter om inte mer för det var så slitet.
Sen tog vi en kopp kaffe hos svärmor , sen hem & slå in lite paket,
har färgat håret också , chokladbrunt eller något sånt :P
Lagat käk, älsk har städat & nu är han på jobbet.
Sista kvällen / natten idag som jag märker av iallfall för hans del , sen dröjer det 3 v tills nästa SKÖNT!
Rätt jobbigt att vara ensam med lillan när hon är skrikig , en hund som vill ut när det är mest olägligt mm.
Haha , men sånt är livet .

Nu ligger hon här bredvid & är lugn :)
Dröjer nog iallfall till 4-5 tiden innan det börjas skrikas ?
Inatt sov hon ända till halv 8 - 8 tiden innan hon ville ha mat.
Skönt med hyfsat oavbruten sömn .

Nu är det dags att läsa lite bloggar för min del .
Hörs sen !








Postat av: Pia

Har du msn? :)

2008-11-27 @ 16:10:05
URL: http://piasandberg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?