Bärsele .

Ja , nu satt jag mest för skojs skull & titta på blocket,
hittade en bärsele , babybjörn för 200 kr .
Perfekt ju eftersom jag måste ha en nu när Daniel börjar jobba &
jag ska ut med hunden eftersom hon måste ut lite oftare &
det kan bli jobbigt att släpa ut vagnen varje gång.
Så nu är Älsk & hämtar den .
Lite tur har man ibland !

Precis matat Ängla också , rätt skönt att hon är snabb så man ammar max 5-10 min ,
ibland 15 minuter , finns ju dom som måste amma 1 timma eller mer åt gången .
Sen äter hon ju ungefär var tredje timma , ibland mer men man har inte henne på bröstet hela tiden .
Men men , väntar på att Niklas ska ringa så ska vi dit & ta en kopp kaffe,
Sandra & Kevin är ju också där :)
Får gratulera dom till lägenheten dom fått också !

Får inte glömma att köpa blöjor heller , irriterande när det inte finns storpack i småblöjor,
men vi har ju ett bra lager med dom andra sen när hon växer i dom,
Men tycker hon borde kunna ha dom nu när hon väger nästan väger 3,5 kg men icke.
Så hur menar dom med att de är från 3 kg kan man ju undra.

Nu kom älskling med bärselen så här ska provas !

UPPDATERING: Hon syns inte mer än ben & armar , gulligt värre.
Men det verkar gå utmärkt iallfall , hon verkar inte ogilla det .








Postat av: Mimi

aw, så sött att du ska gå runt med henne i en liten björn :D

2008-11-10 @ 12:04:25
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Å SOM EN I MIN FÖRÄLDRARGRUPP! barnet skulle ha mat varannan timme å åt 1 timme :P fatta på nätterna, hon var ju helt slut!

2008-11-10 @ 13:15:27
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

HaHA, VAD SÖTT :D

2008-11-10 @ 16:09:59
Postat av: LAJSA.NET

Ja det blir jätte jobbigt! Har också bärsele.. Men fan.. Jag kommer nog aldrig orka gå ut med tre hundar samtidigt.. så det får bli två omgångar :P

2008-11-10 @ 17:11:49
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?