Då försöker vi skriva lite då ...

Igår kväll var Ängla riktigt gnällig , skrek & hade sig en hel del.
Pappa försökte trösta utan framgång , när jag kom ur duschen tog jag henne
& då blev hon lugn igen .
Sen sov hon gott hela natten fram till 5 tiden har jag för mig .
Då blev det lite mat sen fortsätta sova.

I morse kom mamma , hon åkte precis .
Vi har gjort gipsavtryck på hennes ena hand & fot , blev helt ok ,
inte det lättaste för den var rätt hård , gipset vill säga.
Sen har lilla legat i mormors famn hela tiden :)
Jag var ute en sväng med Sina också ..

Nu ska jag försöka vila lite , sugen på något gott också men vad
vet jag inte ens själv, jobbigt läge haha.
Sen ska vi bara vänta på att Älsk kommer hem så vi kan mysa allihopa !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?