Dagen som gått.

Åkte till Niklas,Sandra & lilla Kevin innan idag , var jättetrevligt.
Fika & åt tillsammans , älsk med hjälp av Niklas gjorde korvstroganoff :)
Sen fick ju dom små se varann också , kanske inte fatta så mycket men iallfall,
det var så kul att se skillnaden på dom , Ängla kändes pytteliten ju .
Sen var det lite skillnad att hålla Kevin mot Ängla får man ju säga.
Ändå är det bara en månad mellan dom . . dom växer snabbt .
Han är så söt den lilla killen .
Ängla sov mest  & han var pigg som attan.
Men sen så piggnade vår lilla tjej till när han sov .

Kom väl hem strax innan 21 så nu är man rätt trött .
Lillan sover & snart är det dags för oss att nanna kudde också kan jag tänka mig .
Upp tidigt imorgon också , ska skriva på faderskaps - och vårdnadspapper vid 10.
Sen fyller jag ju 20 år imorgon också , kan väl inte påstå att jag bryr mig det minsta
om att det är min födelsedag , inget speciellt känns det som :P
Sen kommer älsk farmor , faster & man hit för att träffa Ängla för första gången.
Får se om vi åker en sväng till mina föräldrar också .
Tvätta ska vi också göra & ev . åka till banken.










Postat av: Lisa

Mysigast! Tänk att du har en dotter :)



Och.. Ha den äran idag, ha en äran idag, ha den äran MAMMA Aleex, ha den äran idag ;D



Ett fyrfaldigt leve för Aleex; hurra hurra hurra HURRA!



GRATTIS, GUMMAN ;) <3

2008-11-11 @ 00:31:43
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen - allt för shoppinggalna mamas & papas!



Välkommen in i min blogg, tävla om två mjuka luciakronor från Oskar & Ellen! En till dig & en till din vännina kanske? :)

2008-11-11 @ 10:26:07
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis ;)

2008-11-11 @ 11:40:12
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?