Dramatik såhär på kvällskvisten.

Ja , minst sagt.
Skulle ge djuren mat, katten hoppar upp på diskbänken & lyckats pricka in
en skål med dippa som så fint hamna över golvet & halva katten.
Alternativen var inte många, bara att torka upp röran & slänga katten i badkaret för
en avspolning , inget som var populärt men kan ju inte låta stackarn gå med dippa
över halva kroppen & hela svansen .
Sina var glad , för hon börja tvätta katten hon , gott antaligen.
Nu ligger Sims lite halvt förstörd över att ha fått bli blöt uscha .

Ängla sover i vagnen i allafall & jag sitter med ett äpple & tuggar i mig.
Borde ge mig själv en smäll på käften som inte äter ordentligt ,
får väl snart lägga strikta matscheman så får jag väl kräkas om det ska vara så .
Hur kul är det att må illa av bara tanken av mat , allt växer i munnen känns det som.
Herregud , ge mig min aptit igen , känns som innan gravidteten , bara att nu
liknar jag en småfet strandad val ;)
Alla andra verkar ju bli överdrivet hungriga av att amma , för mig är det precis tvärtom.
Nu är vi tillbaka med turen igen , "Gud hatar mig" haha.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?