En snäll bebis & slöhet.

Sofia har precis åkt , var jättehärligt att se henne.
Vi har gått en promenix & sen tjötat en del :)
Fick jättefina kläder till lillan också .
Ängla har varit så lugn , som innan hon började ha skikkalas på kvällarna.
Hon skrek lite innan hon fick mat bara , hon är precis färdigäten & sover igen.
Jag är svintrött men är inte pigg på att gå & lägga mig än.
Ska se om det är något kul på tv , om någon / några timmar lär jag stupa i säng .
Imorgon blir det åtminstone en dag i lugnhet , fram till 2 tiden då ska vi ju till mina föräldrar.

Nej nu ska jag kika vidare , skriver lite senare.









Postat av: Pia

Härligt att dropparna verkar fungera!:) Har börjat med dom till Meja idag. Hur länge har ni använt dom nu? Hur fort märkte ni skillnad?

2008-11-27 @ 21:07:24
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: carro

Jo men det är den räknaren som inte fungerar... Det står 0 besökare hela tiden, trots att det inte är det... Vetetusan vad jag gjorde för fel =/

2008-11-27 @ 21:44:27
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: jessica

Va skönt att det hjälpte lite iaf.

Sluta amma vill man ju inte. så det är lika bra att testa allt. :)

2008-11-27 @ 22:20:48
URL: http://nellienilo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?