Ett snabbt inlägg.

Godmogon!

Igår var vi hos mina föräldrar ,  mot slutet blev Ängla jättegnällig , skrek & hade sig.
Men när vi kom ut i bilen lugnade hon sig & när vi väl var hemma somnade hon i min famn.
Hon var piggelin när vi skulle sova sen men somnade hyfsat snabbt ändå ,
mörkt som det var försökte jag trycka in nappen i pannan på henne , fick den upp & ner mm.
Sen skulle älsk på nappen samtidigt som mig :P
Vid 4 tiden var det matdags sen väckte jag el pappa som fick byta blöja eftersom det
hade läckt rätt bra, min käraste ska nog få blöjskola för trots att det är hans tredje så
lyckats han sätta dom så det läcker skit , inget mysigt över det inte.

När vi käka frukost kom Johan , nu är dom två iväg & lämnar vår gamla bil ,
den blir ju skrotad sen HAHA , synd att man inte kan få se det bara ;(
Jag satt precis med Ängla i famnen & jippi , läckte bajs IGEN , uscha.
Men nu har jag iallfall satt på blöjan så läcka bör det inte göra  haha.

Sen ska lillan bada för det hann vi inte med igår , sen blir det iväg till mina föräldrar,
ska bara slänga in Sina till Dennis först .
Blir kvar hos päronen hela dagen/kvällen .
Nu ska jag ta upp min lilla snoris som börjar bli lite uttråkad i vagnen.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?