Fars dag.

Igår kväll åkte vi ju ut till mina föräldrar & det var underbart att se min bror.
Hans nya var helt ok också :)
Var hemma här vid ett tiden igen skulle jag tro , bara att hoppa i säng
för vi bestämde att vi skulle komma med frallor imorse
så klockan ringde halv 8 redan , morna oss lite & lillan fick mat.
Sen åkte vi till mina föräldrar med frallor.
Gratta på fars dag fick man ju också göra , både Timo & Daniel.
Synd nog har ju inte en viss person ringt så han fått prata med sin pappa , men vissa tänker annorlunda än andra.
Kan man ju tycka att man gör på fars dag oavsett om man ogillar varann , för sitt barns skull
.
Jaja , har iallfall haft jättetrevligt & ser fram emot nästa helg om brör & Johanna kommer,
dvs min "gamal" svägerska.
Käkade middag där också sen skulle mamma iväg & vi åkte vi också
trött & sliten som man är haha.
Men vila en stund hemma hos dom så det var ju skönt .

Ängla låg & verkade lite putt så jag testade att sätta på "Just Dance" eftersom jag lyssnade
en hel del på den när hon låg i magen & det sägs ju att dom kan känna igen sånt efter
& hon blev lugn som bara den direkt  .
Lite häftigt faktiskt.
Nu sitter hon hos pappa & tittar på bilar , tycker det kan dyka upp en finfin v40 nu så
vi kan byta biljävlen , men kan vara en på g iallfall :)

Gossip girl som gäller nu så nu tackar jag för mig !









Postat av: Lisa

Haha, va go, den låten också.



Fel att han inte fick ringa sin pappa...

2008-11-09 @ 19:47:34
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Mimi

Jadu, när allt är som det ska så ska det nog dyka upp namn och bild :D eftersom vi inte vet hur läget ligger till ännu så vill jag vara försiktig :D



Puss

2008-11-09 @ 20:07:27
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?