Godmorgon !

Godmorgon allihopa !
I natt var Ängla överpigg & ville inte alls sova när vi skulle , utan vaknade istället.
Så vid 12 tiden var vår lilla tjej pigg & vaken tills halv 2 i natt.
Jag låg & halv slumra hela tiden , men blev väckt lika snabbt av att hon gnällde till.
Men nu är jag väl hyfsat pigg jag med & hon sover.
Sina kan ni säkert gissa vad hon gör , SOVER.
Sims försöker använda datorn som kliare & försöker hitta magen som är försvunnen att ligga på .
Idiotkatten har även börjar hoppa upp i vagnen , iiiih , bort !
Sen jag hörde att katter jagar pulsen på småttingar vill jag inte ha honom i närheten av henne .
Jaja .

Idag ska jag städa lite , gå ut på lång promenad med hunden & Ängla.
Lite nervös över hur fan jag ska lösa att få ut både vagn , barn & hund .
Eftersom det är en trappa som ska mötas först , vagnen väger ton enligt mig
troligen för min kraft inte kommit tillbaka helt .
Får helt enkelt ta ner vagnen , hämta Ängla & sen Sina ?
Pinsamt värre , sånt ska man väl klara av när man är mamma , att ta den lilla i vagnen
trots trappor , men det kommer väl när min stressnivå har lagt sig lite också .
Sitter & funderar på hur vi ska gå , hade det inte varit för att jag får akut ont så hade
jag gått upp till skogen & gått en runda där , vagnen är perfekt för sådana turer .
Vi får väl se helt enkelt.

Har börjat tröttna rejält på att se sådär småfet ut nu så det är dags att
turen är på min sida & att det onda är väck helt snart så jag kan börja
röra mig ordentligt & gå ner de överflödiga kilona !








Postat av: Lajsa.net

Jag vill ha min bebis, NU!

2008-11-13 @ 14:20:42
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?