Godmorgon

Äntligen fredag !
Vi har precis kommit ur sängen , Ängla är i babysittern & tuttar som en galning på nappen :)
Inatt har det snöat också , häärligt , synd att det inte får ligga kvar bara.
Men nu känns det som vintern har kommit iallfall , får hoppas på att man
får vakna imorgon & se att allt är vitt ute haha.

Ska bara få igång hjärnan så ska vi ut en runda.
Får se hur min lilla sessa tycker om det , igår var hon återigen skrikig en stund på kvällen,
hon är jätte snorig i näsan också , antagligen därför hon är gnällig.
Men ska inte klaga , hon skriker ju aldrig nästan så de 15 minuterna på kvällen kan man ta .

Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är ,
känner mig jättehängig , huvudvärk & snorig jag med .
Får försöka trycka i mig lite c-vitamin ihopp om att det ska försvinna :D

När älsk kommer hem ska vi till Väla , jag ska ha en ammningsbh , sen
blir det nog bara hem .
Vid halv 9 i kväll ska älsk hämta Linn också ..
Nu ska jag underhålla min tös haha.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?