Godmorgon !

Har varit uppe sedan kl. 6.
Ängla ville ha mat & jag kunde inte somna om .
Igår blev det inte fler inlägg , vi låg & mös hela dagen allihopa .
Hade tänkt gå på en långpromenad med Sina nu , men det blåser som satan
& hon ligger & sover som en stock så risken att få ut henne är väldigt liten.

Om en timma kommer älsk upp också , då lär väl jag stupa i sängen igen ;)


På förmiddagen idag ska vi ut & gå med svärmor .

Får hoppas det inte är allt för kallt , men då får man väl bara dra på sig

ännu fler lager med kläder än vanligt .

Har börjat komma tillbaka till det gamla , att frysa röven av mig hela tiden.

Men det växlar lite med att bli jättevarm vissa gånger.


Måste även bli bättre på att äta , kommer på mig själv att jag äter knappt vissa dagar,

har ingen större aptit helt enkelt , men jag kan inte hålla på så heller.

Äta måste jag ju göra & bättre ska jag bli på det :)


Idag är Ängla 3 veckor , tiden går fort .

Vår lilla prinsessa , älskar henne något fruktansvärt.

Finns inget så mysigt som att bara ligga & titta på henne ,

se hennes stora ögon & ett litet leende.

Jag blir helt varm inombords när jag ser henne & Danne,

lyckan är obeskrivlig , vår lilla dotter är så perfekt !










Postat av: carro

Känner igen det där med kosten... Vi glömmer också bort att äta! och när man väl gör det så kastar mat i sig maten.. :P

2008-11-18 @ 10:01:05
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Tiden går jätte fort =)

2008-11-18 @ 17:58:12
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?